Informatie begraafplaats:

De begraafplaats achter de Oosterkadekerk is gelegen aan de Kerkhofwijk 8 te Stadskanaal. Zij is eigendom van de Nederlands Hervormde Kerk Nieuw-Stadskanaal. Het beheer van de begraafplaats valt onder de verantwoordelijkheid van de Kerk rentmeesters.

Administratie: begraafplaatskantoor geopend op maandag van 09.30 uur tot 12.00 uur.
Telefoonnummer: 06-13516906 of 06-40360719.

Correspondentie adres: Oosterkade 5, 9503 HN, Stadskanaal.

Informatie voor grafdelven, uitvaartleiders en steenhouwers:

Voorafgaand aan uit te voeren werkzaamheden dient men contact op te nemen met de heer J. Moorlag.
Telefoonnummer: 06-40360719.

Informatie over kerkdiensten; predikant en organist(e):

Vooraf contact opnemen met de heer J.G. Wilts.
Telefoonnummer: 06-55555702.

Informatie gebruik / huur kerkgebouw:

De heer B. te Velde.
Telefoonnummer: 06-13516906.

Informatie gebruik / huur Zalencentrum “De Rank”:

Mevrouw P. Schonewille-Kort.
Telefoonnummer: 06-18830344.

L O B

Via deze link komt men op de site van de landelijke organisatie L O B (Landelijke Organisatie Begraafplaatsen). Op deze site staan alle gegevens betreffende de begraafplaats.

Online-begraafplaatsen.nl

Via de link Online-begraafplaatsen.nl krijgt men rechtstreeks toegang tot de gegevens van de graven. U komt dan terecht op de website van "online-begraafplaatsen.nl".

Reglement

Hieronder de downloadlink van het reglement van de begraafplaats van de Hervormde gemeente te Nieuw-Stadskanaal.

Reglement Reglement beheer begraafplaats Herv. Gem. te Stadskanaal (PDF)

Tarievenlijst

Hieronder de tarievenlijst begraafplaats (wordt elk jaar herzien)

Kerkvoogdij Herv. Gem. Nieuw- Stadskanaal

Tarievenlijst Tarievenlijst 2024(PDF)

De aanvrager dient contact op te nemen met de administratie van de begraafplaats dit voor de ter aarde bestelling en tevens voor een urnengraf of urn bijzetting.

Betalingscondities: Uiterlijk 30 dagen na notadatum.

Namens de kerkrentmeesters van de Ned. Herv. Gem. Nieuw-Stadskanaal.